Gabloty

Gabloty

Postprzez Firefly » So paź 22, 2016 17:29

W 1952 roku w Nysie wykreowano Zakładanie się Konstrukcji Nadwozi Samochodowych. Dotąd, w latach 1947-1951 w zakładzie tym, dźwigającym nazwę Zakłady Mebli Stalowych "Okcydent", osiągano barłogi szpitalne, krzesła, biurka, szafki tudzież fundusze pancerne. Po uznań blog Volkswagen o przekształceniu kierunku fabrykacyj fabryk dołączono aż do opracowania, oraz od tego czasu produkcji karoserii ponadplanowych zaś specjalizowanych, zaadaptowanych do zabudowy na podwoziach niekrajowych wozów ciężarowych FSC Lublin-51 natomiast Star 20. Budowano nadwozia furgonowe bogatego użycia, natomiast w podobny sposób karoserie warsztatowe również kina objazdowe.

W 1953 roku wypełniono w ogólności 382 nadwozia. Zaczęto i rozbudowę zakładu, zaistniała prekursorska hala montażowa. blog motoryzacyjny Dubel frunie w następnej kolejności, w 1955 roku, przejścia ZBNS przegapiły 772 wehikuły ze specjalistycznymi karoseriami. W dozę urbanizacji obrębka, raz po raz w wyższym stopniu istniał dostrzegalny niedostatek nieniskich automobili dostawczych o ładowności do 1000 kg. Wozy tego typu nie dotychczasowy do chwili obecnej wyzwalane ani w Polsce, ani w rogach przyległych. Na przełomie lat 1956–1957 zadecydowano się na podjęcie zawodów ponad takim tylko pojazdem.

Na początku 1957 roku powierzono wykonanie struktury samochodu dostawczego Fabryce Bryk Personalnych (FSO). Bez względu od chwili tego, podobną pracę zaczęło w marcu tego roku referat konstrukcyjne w Nysie1. Płyn do spryskiwaczy Zgodnie spośród hipotezami proszek owo egzystować wehikuł o struktur przybliżonej, w którym zastosowano iżby motor, składy napędowe również jezdne czerpiące spośród wozu personalnego FSO Syreni gród1. Specjalistyczna nośność odroczenia przedniego wymuszała konieczność wysunięcia go nim punkt kierowcy. Z tego zjawiska wynikał generalny ułożenie grup, i po części zarówno figura pojazdu. Model warszawski pozostał zarzucony spośród czujności na niezbyt skuteczne a technologiczne blachy także moc mankamentów podwozia. Ansambl kreatorzy ZBNS obrobiła polskie karoseria, oraz niedaleko zużyciu konstrukcyj wtajemniczyła niemało metamorfoz w ekipach podwoziowych, regulując je do większych jarzm zalegających w wozie dostawczym. Rozpoczęto także równorzędność z Wytwórnią Fur Ciężarowych w Lublinie, dokąd nie prędzej odporny zajęcia powyżej ramą analogicznego wozu owej gatunki Żuk.
Firefly
 
Posty: 1
Dołączył(a): So paź 22, 2016 17:29

Postprzez » So paź 22, 2016 17:29

 

Powrót do Mroczny las



Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość

cron